Leeuwarden Culturele Hoofdstad 2018 op uitshirt Cambuur

Voetbalclub Cambuur uit Leeuwarden gaat de komende twee seizoen hun uitwedstrijden spelen met reclame voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad op de borst. Zowel bouwbedrijf Dijkstra Draisma – die ook de komende twee seizoenen shirtsponsor blijft van de club en een optie heeft voor een derde jaar – als S.C. Cambuur dragen de culturele hoofdstad een warm hart toe en zodoende is er besloten de ruimte op het uitshirt te doneren. Hiervoor hebben een aantal bedrijven, die later worden gepresenteerd, de handen ineengeslagen om de kosten hiervan te dragen.

Het thuisshirt van S.C. Cambuur blijft – als vanouds kunnen we bijna wel zeggen – knalgeel met daarop in grote letters ‘Bouwgroep Dijkstra Draisma’. De Bouwgroep met vestigingen in Dokkum en Bolsward is voor het zesde en zevende seizoen hoofdsponsor van de club.

Volg Friesland.blog.nl ook op Twitter en Facebook!

Lees ook:Reacties op nieuw uitshirt Cambuur niet van de lucht
Lees ook:Henk de Jong tekent contract als hoofdtrainer bij Cambuur
Lees ook:Leeuwarden finalist Culturele Hoofdstad 2018
Lees ook:Wordt Leeuwarden Culturele Hoofdstad 2018?
Lees ook:LWD2018 wil winkels binnenstad open voor bezoek jury

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>